Zon, zee, strand en zwembad - Reisverslag uit Tanjung Bungah, Maleisië van Joyce en Barry - WaarBenJij.nu Zon, zee, strand en zwembad - Reisverslag uit Tanjung Bungah, Maleisië van Joyce en Barry - WaarBenJij.nu

Zon, zee, strand en zwembad

Door: Joyce en Barry

Blijf op de hoogte en volg Joyce en Barry

31 Oktober 2014 | Maleisië, Tanjung Bungah

Zoals gezegd hebben we twee dagen heerlijk genoten van de warme zon, het strand, de palmbomen echte zwembad. Normaal gesproken liggen we liever in het zoute zeewater, maar de zee hier is helaas vrij zwaar vervuild en daarnaast word er gewaarschuwd voor kwallen met zeer lange en pijnlijke tentakels. Al met al dus beter dat we nog even wachten met zwemmen in zee. Even een paar dagen niets doen was heerlijk, maar het is ook wel leuk dat we de komende dagen op Langkawi weer wat kunnen ondernemen!

Mochten jullie het misschien op het nieuws gezien hebben, er is hier een brand geweest in een hotel verder op. Niet echt in de buurt bij ons maar toch. Het enige dat wij verbrand hebben zijn onze huidjes :(.

We worden morgen om 07.00 opgehaald, dus we kunnen helaas niet ontbijten voor we om 08.15 met Ferry naar Langkawi varen. We worden zowel door vrienden als online gewaarschuwd voor een misselijkmakende reis richting Langkawi. De boot schijnt enorm last te hebben van de deining van de zee, dus we zijn benieuwd.

Het is lekker geweest om even te kunnen uitrusten, maar ook leuk om komende week nog wat dingen te ondernemen op wat men hier het paradijs eiland noemt. We wachten rustig af en nemen morgen rond het middaguur plaats in het laatste hotel op onze 3 weekse reis door Maleisie. We hebben nog wat foto's geplaatst, zodat jullie kunnen zien hoe zwaar we het hier hebben ;). Groetjes vanonder de zon!

• 03 November 2014 - 10:41

Henriette:

Zo de laatste paar reisverslagen even gelezen. Wat zijn jullie aan het genieten zeg, weer een superleuke reis. Ook leuke foto's.
    Geniet nog even van de stranddagen, want het zit er al weer bijna op voor jullie.
    Ook een goede vlucht terug. ✈️