Final Destination... Cape Town - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Joyce en Barry - WaarBenJij.nu Final Destination... Cape Town - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Joyce en Barry - WaarBenJij.nu

Final Destination... Cape Town

Door: Joyce en Barry

Blijf op de hoogte en volg Joyce en Barry

24 Januari 2016 | Zuid-Afrika, Kaapstad

"Cape Town 474" staat er op het eerste bord dat we langs de N2 passeren en dat is dan ook de boodschap voor vandaag. De hele N2 uitrijden tot aan Cape Town's Waterfront (Camps Bay). Gelukkig mogen we bij a de gehele route 100/ 120 rijden en dat schiet lekker op!

Onderweg wordt het landschap steeds groener en vlakker, maar het blijft een beetje heuvelachtig. Vlak voor Kaapstad word het aanmerkelijk drukker en uiteindelijk staan we in Kaapstad in de file. Een beetje onwennig om weer eens vast te staan in het verkeer en helaas ook een kleine herinnering aan het feit dat we bijna terug moeten naar Nederland.
Gelukkig nog 4 daagjes Kaapstad!

We rijden langs de Tafelberg omhoog en aan de onderaan Signal Hill slaan we af richting Antrim Villa. We parkeren de auto in het krappe straatje en worden hartelijk ontvangen door Olivia. Zij is de eigenaresse van Antrim en heeft al onze spullen al klaar liggen. We krijgen kamer nummer 3 en, ondanks dat het een mooie nette kamer is, zijn we een klein beetje teleurgesteld. We hadden gehoopt een kamer te krijgen aan het zwembadje beneden, maar die zijn helaas bezet.
We pakken voor het eerst deze vakantie onze koffers écht uit en gaan met behulp van Tripadvisor op zoek naar een restaurantje.

We gaan uiteindelijk eten bij de de Hussar Grill aan het water van Camps Bay en dat is perfect! Heerlijk eten, een mooi uitzicht en niet duur! De zon gaat langzaam onder als we terug naar huis lopen. Morgen eens zien wat het weer brengt en wat we dan gaan doen. Welterusten!