Dag 7 ; Kuta Beach - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Joyce en Barry - WaarBenJij.nu Dag 7 ; Kuta Beach - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Joyce en Barry - WaarBenJij.nu

Dag 7 ; Kuta Beach

Door: Joyce en Barry

Blijf op de hoogte en volg Joyce en Barry

11 September 2010 | Indonesië, Batavia

Tegen alle verwachtingen in, weer een dag naar het strand!

De golven zijn heel erg verandert, ze zijn veel groter geworden, en veel sterker! Dus lekker in de golven spelen is iets zwaarder geworden, maar af en toe voor wasmachine spelen kennen we nog van Frankrijk :).
Het is hier nu wel 30 graden en er is tot ongeveer 16.00 uur geen wolk in de lucht dus na zo'n dagje zijn we lekker verkleurd, Rood en Bruin =D! (vooral rood :( )

Vandaag wel een hele rustige dag gehad, dus niet veel te vertellen. Vanavond hebben we wel een olifantensafari geboekt en morgen gaan we naar "Turtle Island" om met zeeschildpadden kennis te maken. We varen daarheen met een " Glass Bottom Boat" zodat we het onderwaterleven kunnen bekijken als we over het rif varen. (Zullen veel foto's voor je maken van de schildpadden hoor Matty!)

Nou... voor nu welterusten (tenminste eigenlijk voor ons) en tot snel weer!

xxx en groetjes,

Barry en Joyce

• 12 September 2010 - 12:00

Hans En Heleen:

Je cluppie heeft 0-0 gespeeld en deelt de 2e plaats.
    Vandaag hier gelukkig een buitje, het was al bijna een dag droog en bijna net zo warm als bij jullie. Graadje of 17. Lot is blij met haar blauwe monstertje. Verder weining nieuws. Veel plezier verder. Be careful