Welcome to Costa Rica! - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Joyce en Barry - WaarBenJij.nu Welcome to Costa Rica! - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Joyce en Barry - WaarBenJij.nu

Welcome to Costa Rica!

Door: Joyce en Barry

Blijf op de hoogte en volg Joyce en Barry

12 Augustus 2011 | Costa Rica, San José

12 augustus 2011.. Half 7 's ochtends en we gaan op weg naar Schiphol! Het is een korte nacht geweest, maar we hebben er zin in!
Op Schiphol zeggen we iedereen gedag en we checken in... Tenminste... Nee we checken niet in. Ondanks 20 telefoontjes over eventuele Visa moeten we toch een tijdelijk visum hebben om over te mogen stappen in Amerika :(. Dit vullen we ter plekke in en dan is het afwachten... we hebben nog 2 uur voordat het vliegtuig vertrekt en soms duurt het 72 uur voordat er goedkeuring is voor een Visa. Lang verhaal kort; Na 40 zenuwslopende minuten en een telefoontje naar de Amerikaanse ambassade mogen we inchecken en zijn we op tijd voor de vlucht naar Atlanta!

4 films en een dutje later landen we in Atlanta. De tussenstop hier duurt maar 3 uurtjes en als we door de douane zijn gaan we even lekker wat eten.

De vlucht naar San Jose was helaas niet zo ontspannen als de eerste vlucht. Krijsende baby's, geen televisie, veel turbulentie en onweer maakte het tot een onrustige vlucht. Maarrrrr! Eenmaal aangekomen op het vliegveld en door de douane staat er een klein mannetje met een bordje en op dat bordje staan onze namen! :)

We stappen in een busje en worden naar hotel Sleep Inn gebracht. Daar zitten we nu.. midden in San Jose, met een fantastische hotelkamer. Het is nu al laat en morgen moeten we er om half 6 uit, dus voor nu welterusten allemaal!

xoxo Barry & Joyce