Van Khao Sok naar Phuket - Reisverslag uit Phuket, Thailand van Joyce en Barry - WaarBenJij.nu Van Khao Sok naar Phuket - Reisverslag uit Phuket, Thailand van Joyce en Barry - WaarBenJij.nu

Van Khao Sok naar Phuket

Door: Joyce en Barry

Blijf op de hoogte en volg Joyce en Barry

12 November 2013 | Thailand, Phuket

Om half 8 uit de veren en snel alles in de koffers. Nog even de modder vanonder de bergschoenen spuiten en dan snel naar het ontbijt! Als alles achter de kiezen is gaan we op weg naar het busstation, of wat er voor door moet gaan. De 2 hutjes aan weerszijden van de weg zijn in ieder geval de plaatsen waar de bus gaat stoppen. Ondanks dat we er om 10 over 9 zijn voor de bus van 9 uur, verzekert de man bij het tentje ons ervan dat we op tijd zijn. Door de steeds groter wordende stakingen in Bangkok zijn er meer bussen ingezet om mensen naar Bangkok te brengen en rijden er dus minder bussen hier.

Om half 10 stappen we in de bus en 3,5 uur lang genieten we van de glooiende wegen en de mooie omgeving. Hier en daar een grappige toerist of luid bellende Thaise en voor we het weten (het duurde heeeeeeeel lang) zijn we terug op de busterminal in Phuket stad. We regelen snel een taxi en dan wacht ons de laatste 45 minuten richting Kata Beach en ons hotel voor de laatste week.

Eenmaal aangekomen krijgen we ditmaal de juiste kamer, die ook nog eens schoon is en beginnen we om onze koffers voor het eerst helemaal uit te pakken.
Inmiddels staat en licht alles op zijn plaats en zijn we zojuist als koningen uit eten geweest bij een steakhouse met leren stoelen (zetels) en live muziek onder het eten. Zelfs het servetje hoe je niet zelf op je schoot te leggen!! Misschien wat over the top, maar na de jungle avonturen wel erg lekker.

Vanuit ons Kingsizebed wensen wij jullie een goede nacht!

Groetjes Joyce en Barry

• 13 November 2013 - 13:52

Matty:

nu pas de reisverslagen binnen, jullie hebben genoeg beleefd zo te zien ben heel benieuwd naar de foto's
    en barry twee poezen te logeren is genoeg hoor!
    gr xx

• 13 November 2013 - 20:54

Dad:

Beste kids,
    Weer een hoop nieuwe ervaringen en verrassingen. Ik denk tot nu toe ongeveer 4.127 foto's.
    Nu lekker een weekje rust en ontspanning. Veel plezier.
    Je zal inmiddes wel weten dat je cluppie vorige week gewonnen heeft. Ajax ook.
    Groet

• 14 November 2013 - 03:24

Joyce En Barry :

Hoi hoi! Inderdaad wat laat met de verslagen, maar waren in de jungle verstoken van alle communicatiemiddelen :). En het blijft zeker te weten bij 2 poezen Matty! Haha!
    En Hans, leest heleen de verslagen ook mee? Iedere reactie is van "dad" haha! En met de foto's zit je aardig in de buurt. Inmiddels de 2500 al voorbij! En heb idd al het goede vortbalbieuws meegekregen... hopen op nog zo'n zaterdag! Nieuw verslagje volgt snel, wij gaan naar het strand! Groetjes!!